29863# 月貴草
嗯所以我應該要開心嗎XD?
叫K這不是理所當然的嘛= =
莫非要我每次見你心情都要不好(奸笑
29866# K.S
她啦!我知道了
我叫你k啦!不過我可能會不知那時又叫的!
29867# 月貴草
我先下了
拜拜k
噬血"死"(台語)........
無聊到玩諧音遊戲..........
29865# hsu43244
妖你真係迫我爆囉
最近都吾知乜撚事好易被人扯火
咁仲2玩縱火去自虐娥吾想show梨
但理就係令我戳鵝眼戳鼻
頂
我發同音字係因為我正係想發洩
心情好返D我會刪翻
只是這樣
29870# K.S
Can you speak Chinese?
29871# hsu43244
我那只是發洩喔
不用理沒關係!(笑)
29872# K.S
You sure?
I'm not think so.
29873# hsu43244
大家早阿我來了∼(燦
電腦又是卡的一天∼_∼
阿孟應該要用don’t會比較好吧@@((對不起我英文不好= =
29872# K.S
You sure?
I'm not think so.
hsu43244 發表於 2010-5-24 20:14 http://pinkcorpse.org/images/common/back.gif
嗯......正如小月說的。
你是應該用don't,會變這樣。
I don't think so.
我只是路過的(飄走)